Biyoloji öğretmenimiz Sebahattin CÜREBAL rehberliğinde İstanbul Üniversitesi Jeoloji Koleksiyonu gezisi gerçekleştirildi. Koleksiyonda 1725 hayvan türü bulunmaktadır. Öğrencilerimiz 1000 böcek, 225 kuş, 110 memeli, 250 omurgasız, 70 balık ve 70 amfibi türünü görme fırsatı yakaladı.
Teknolojik gelişmeleri deneyimleterek iklim ve iklimlendirme konusunda çalışmalar yapan Daikin İklimlendirme Teknolojileri Deneyim Merkezi’ ne gezi düzenledik.
Ortaöğretim Genel Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen "Okul Ortaklığı Programı" çerçevesinde Çayırhan Anadolu Lisesi ile Rehberlik ve Tarih Zümresi'nin ortaklaşa gerçekleştirdiği "Cumhuriyetimizin 100. Yılı Etkinlikleri" kapsamında Ankara Gezimizi gerçekleştirdik.
Öğrencilerimiz Coğrafya Öğretmeni Nurseren SERİN ve Matematik Öğretmeni Burak ERGÜN eşliğinde Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesi ve Deprem Araştırma Enstitüsünü gezdiler.
Gezi kapsamında öğrencilerimiz Afete Hazırlık Eğitim Birimi, Bölgesel Deprem - Tsunami İzleme ve Değerlendirme Merkezi, Astronomi Laboratuvarı ve Meteoroloji Laboratuvarında uzmanlar tarafından bilgilendirildi.
Okulumuz 11. sınıf öğrencileriyle Aşiyan Müzesi' ni ziyaret ettik. 1945 yılında "Edebiyatı Cedide Müzesi" adıyla açılan daha sonra "Aşiyan Müzesi" adını alan Tevfik Fikret 'in bizzat kendisinin tasarladığı bina, Serveti Fünun Dönemi' nin atmosferini bizlere yaşattı.
Rehber eşliğinde yapılan gezimiz hem çok öğretici hem de eğlenceli geçti.
Müzecilik ve Müze eğitimi projesi kapsamında öğrencilerimizle ikinci gezimiz olan Topkapı Sarayı ve Ayasofya müzelerine gittik.
Kadir Has Anadolu Lisesi olarak " Kütuphaneler Haftası" etkinlikleri çerçevesinde Gezi Kulübü ve Kütüphanecilik Kulübünün iş birliği içinde 9 ve 10. sınıf öğrencilerinden 40 kişilik bir grupla , CNR Kitap Fuarı´ nı ziyaret ettik.
Edebiyat Ögretmenlerimiz Pınar KÖSE ve Nurgül ACAR´ın nezaretinde gerçekleşen fuar gezisi boyunca ögrencilerimiz kitaplarla dolu keyifli saatler geçirdi.
Okulumuz gezi kulübünün katkılarıyla matematik kulübünün düzenlediği Rahmi Koç Müzesi gezimizi gerçekleştirdik. Müzenin içerisinde yer alan renkli matematik atölyesinde 40 öğrencimizle 1 saatlik bir etkinlik gerçekleştirdik. Etkinlikte tarihten günümüze mimaride, sanatta ve bilimsel çalışmalarda matematik nasıl kullanılıyor, matematik bilimi kendisine nasıl uygulama alanı buluyor, bunları modellemeler sayesinde öğrendik. Bunun yanında keyifli akıl oyunlarını yine atölyedeki modellemeler sayesinde oynama şansı bulduk. Kısacası matematiğin eğlenceli yanıyla ilgilendik.
Okulumuz öğrencileri, yerinde ve görerek öğrenme ilkesi ve Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi, İslam Kültür ve Uygarlığı Ünitesi dahilinde, Gülhane İslam Teknoloji Eserleri Müzesi´ ni öğretmenleri rehberliğinde ziyaret etti.